fredag 10 augusti 2012

Vips!

Så har en vecka till sprungit förbi. M har börjat jobba och vi börjar sakta men säkert komma in i lite rutiner igen, så gott som det går mitt i allt flyttkaos! Har fått klartecken nu att flytten blir 1a september en hel månad innan det var tänkt från början känns så bra! Hade gärna flyttat nu på en gång, helst igår!! Men över en månad har gått sen vi köpte huset så tre veckor till ska jag nog stå ut.

Vi packar och rensar för fullt det är saker och kartonger överallt ändå känns det som att det inte händer något, men det blir väl bättre när vi får köra iväg lite saker. Har nog fortfarande inte förstått att vi faktiskt ska flytta till hus, vårat hus! Vi har drömt om det så länge och nu är det äntligen verklighet, svårt att fatta det.

Ikväll spelar M match och barnen har lagt sig tidigt så jag ska snart hoppa in i en dusch sen lägga mig i soffan en stund innan det är dags att laga en god middagt åt mig och mannen i mitt liv!

Trevlig helg!

Min älskade familj!!


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar