onsdag 15 augusti 2012

Drömmar!

Flytten närmar sig på fredag är det bara två veckor kvar! Jag längtar tills vi flyttat in och kommit till ro lite, jag längtar att få visa Jonna huset där hon ska växa upp om det är nån som kommer bli glad över flytten så är det hon! Jag vet att hon kommer älska friheten att kunna vara ute mycket mer än nu, få ha sin egen lekstuga, gungställning och sandlåda. Vi har staket runt gården så Jonna kommer kunna leka mycket mer fritt här måste vi springa efter henne hela tiden eftersom det kommer bilar och andra saker som inte är så bra.

Jag kollar runt på inredning så ofta jag hinner, det ska bli så kul att få börja måla, köpa möbler man vill ha och äntligen göra i ordning hemmet till vårat! Det kommer inte hända över en natt att få det som vi vill men nån gång ska det väl bli så. Först och främst gäller det att bo in sig och känna sig för hur allt ska vara. Vintern kommer mest bestå av målning och lite annat små pyssel, nästa sommar är det dags att dränera så efter det blir det väl till att försöka göra i ordning gården efter all grävande. Mycke drömmar och ideér finns det iaf!

Snart kommer vi huset!! =)



/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar